آخرین اخبار

اکران فیلمی با بازی مریلا زارعی بزودی

09:09:07 1395/08/16


به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فیلم؛ نخستین ساخته بلند مسعود مددی که به تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری تولید شده، داستانی مادرانه دارد و از تولیدات مشترک موسسه تصویر شهر و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

«گیتا» در نیمه اول آذرماه و پس از پایان اکران فیلم «یتیم‌خانه ایران» در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید. پخش این فیلم بر عهده موسسه رسانه فیلمسازان است.

آنونس‌های فیلم «گیتا» برای نمایش در تلویزیون و سینماها نیز توسط مهدی مقدم و روح‌الله موحدی در حال ساخت هستند.

بر اساس این گزارش، «گیتا» سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و چندی قبل نیز به بخش مسابقه جشنواره فیلم اوهاکا مکزیک دعوت شد.

داستان این فیلم روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دلمشغولی‌های ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دوری او را برنمی‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشی‌های ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌ای برایشان رقم می‌زند.

مسعود مددی فیلمنامه اثر را به صورت مشترک با میترا تیموریان نوشته است و مریلا زارعی، حمید آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری، نادر فلاح، یلدا قشقایی، کتایون سالکی، محمدحسین محمدیان و رامین افشاری در آن به ایفای نقش می‌پردازند. مجید شیخ انصاری نیز تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

همچنین دیگر عوامل این اثر سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، تدوین: رضا بهارانگیز، موسیقی: سعید شهرام، دستیار کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیاری‌نیک، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: حسن روح‌پروری، صدابردار، بابک اردلان، طراح و ترکیب صدا: بهمن اردلان، مدیر تولید: جلیل شعبانی، مشاور کارگردان: مجتبی راعی، مجری طرح: مهدی کریمی، مدیر رسانه: شراره داودی. محصول مشترک موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی